Országos kompetenciamérés
2019. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2019
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1528
1495
8.
1653
1624
Szövegértés
6.
1460
1499
8.
1617
1608



2018. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2018
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1507
1499
8.
1636
1614
Szövegértés
6.
1492
1492
8.
1600
1602
 

2017. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2017
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1515
1497 
8.
1576
1612
Szövegértés
6.
1527
1503
8.
1475
1571
 

2016. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2016
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1478
1486
8.
1700 
1597
Szövegértés
6.
1466
1494
8.
1646 
1568

= A telephely eredménye lényegesen jobb mint az országos átlag. 


2015. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2015
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1494
1497
8.
1584
1618
Szövegértés
6.
1441
1488
8.
1555
1567


2014. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2014
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1582 
1491
8.
1607
1617
Szövegértés
6.
1546 
1481
8.
1570
1557

 Az iskola eredményei a 6. évfolyamon mindkét mérési területen lényegesen jobbak, mint az országos eredmény. A 8. évfolyamon mindkét mérési területen az eredmények az országos átlagnak megfelelőek. Az iskola tényleges eredménye a tanulók családi háttérindexének (CSH-index) tükrében a 6. évfolyamon a matematika mérési területen lényegesen jobbak a várhatótól, míg a 8. évfolyamon és a 6. évfolyam szövegértés területen a várható eredménynek megfelelőek. A 8. évfolyamon a tanulók tényleges eredményei megfelelnek a korábbi eredmények alapján várhatónak.


2013. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2013
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1530
1489
8.
1707
1620
Szövegértés
6.
1532
1497
8.
1611 
1555

 A 6. évfolyamon mindkét mérési területen az eredmények az országos átlagnak megfelelőek. Az iskola eredményei a 8. évfolyamon mindkét mérési területen lényegesen jobbak, mint az országos eredmény. Az iskola tényleges eredménye a tanulók családi háttérindexének (CSH-index) tükrében a várható eredménynek megfelelőek. A 8. évfolyamon a tanulók tényleges eredményei megfelelnek a korábbi eredmények alapján várhatónak.


/ A kimutatásokat az OKM - FIT jelentések alapján készítette: Divinyi Ágnes /